Бел | Рус | Eng PDA
Пастанова Савета Міністраў

ад 28.12.2016

№ 1094

Зацверджана сярэднетэрміновая фінансавая праграма рэспубліканскага бюджэту на 2017 - 2019 гады

Урад зацвердзіў сярэднетэрміновую фінансавую праграму рэспубліканскага бюджэту на 2017 - 2019 гады. Адпаведнае рашэнне змяшчаецца ў пастанове Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 28 снежня 2016 года № 1094.

Згодна з дакументам, тэмп росту ВУП у 2017 годзе ўстаноўлены ў памеры 100,2%, у 2018 годзе - 101,4%, у 2019 годзе - 102,2%.

Памер стаўкі фінансавання на канец 2017 года запланаваны на ўзроўні 16%, на канец 2018 года - 13%, на канец 2019 года - 10%.

Курс долара ЗША чакаецца ў памеры Br2,2114 па выніках 2017 года, Br2,2267 - па выніках 2018 года, Br2,2452 - па выніках 2019 года.

Цана на нафту маркі Urals прагназуецца на ўзроўні $ 35 за барэль у 2017 годзе, $ 42 - у 2018 годзе, $ 50 - у 2019 годзе.

Стаўленне дзяржаўнага доўгу да ВУП запланавана на ўзроўні 45% на працягу ўсіх трох гадоў.

Даходы дзяржаўнага бюджэту ў 2017 годзе складуць Br18 млрд 235 млн 240 тыс. 867, у 2018 годзе - Br19 млрд 936 млн 503 тыс. 903, у 2019 годзе - Br21 млрд 878 млн 748 тыс. 726; выдаткі - Br16 млрд 739 млн 90 тыс. 345, Br18 млрд 557 млн 228 тыс. 903 і Br20 млрд за 145 млн 888 тыс. 726 адпаведна; прафіцыт - 1 млрд 496 млн 150 тыс. 522, 1 млрд 379 млн 275 тыс. і 1 млрд 732 млн 860 тыс. адпаведна.

Таксама дакументам устаноўлены гранічныя аб'ёмы расходаў рэспубліканскага бюджэту па дзяржаўных праграмах і падпраграмах па пераліку, зацверджанаму пастановай Савета Міністраў ад 23 лютага 2016 года №148 (без уліку дзяржаўнай інвестыцыйнай праграмы).

Фінансавая праграма распрацавана на аснове кансерватыўнай ацэнкі прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця Беларусі на сярэднетэрміновую перспектыву. Аб'ём даходаў рэспубліканскага бюджэту на 2018-2019 гады ўсталяваны, зыходзячы з нарматываў адлічэнняў ад рэспубліканскіх падаткаў, збораў (пошлін) і бязвыплатных паступленняў, устаноўленых у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі на 2017 год.

Рэалізацыя праграмы будзе ажыццяўляцца з улікам такіх мер бюджэтна-падатковай палітыкі, як забеспячэнне збалансаванасці рэспубліканскага і мясцовых бюджэтаў у межах наяўных даходаў і крыніц фінансавання дэфіцыту (памеру прафіцыту) бюджэту; своечасовае і ў поўным аб'ёме ажыццяўленне плацяжоў па дзяржаўнаму доўгу; фарміраванне рэспубліканскага бюджэту з прафіцытам у памеры не менш за 25% ад сумы пагашэння дзяржаўнага доўгу ў адпаведным фiнансавым годзе; фармiраванне мясцовых бюджэтаў без дэфіцыту; падатковая нагрузка на эканоміку на ўзроўні, які не перавышае 26% ад ВУП; захаванне нарматываў адлічэнняў ад рэспубліканскіх падаткаў у бюджэты ўсіх узроўняў на працягу не менш чым трох гадоў, калі іншае не ўстаноўлена заканадаўчымі актамі; размеркаванне субвенцый, што перадаюцца з рэспубліканскага бюджэту ў кансалідаваныя бюджэты абласцей і бюджэт Мінска, на аснове аб'ектыўных, заканадаўча ўстаноўленых крытэрыяў; павышэнне эфектыўнасці выкарыстання бюджэтных сродкаў, забеспячэнне ўзаемасувязі выдзялення бюджэтных сродкаў з вынікамі дзейнасці заказчыкаў дзяржаўных праграм.

Міністэрству эканомікі да 1 сакавіка 2017 года даручана ўнесці ў Савет Міністраў праект нарматыўнага прававога акта, які вызначае парадак узаемадзеяння дзяржаўных органаў i iншых арганiзацый пры фарміраванні прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця і ўдакладненні яго асноўных параметраў.

Міністэрства фінансаў на працягу 2017 году павінен уносіць прапановы аб карэкціроўцы паказчыкаў фінансавай праграмы на падставе прадстаўленых Міністэрствам эканомікі разлікаў удакладненых асноўных параметраў прагнозу эканамічнага развіцця і важнейшых грашова-крэдытных паказчыкаў.

Адказным заказчыкам дзяржаўных праграм даручана пры неабходнасці ініцыяваць унясенне змяненняў у дзяржаўныя праграмы ў адпаведнасці з лімітавымі аб'ёмамі выдаткаў рэспубліканскага бюджэту па дзяржпраграмах і падпраграмах, усталяванымі на 2017-2019 гады ў фінансавай праграме.

З поўным тэкстам дакумента можна азнаемiцца на рускай версii сайта

Пошук

Па тыпу публікацыі:




Па нумары дакумента:

Па даце дакумента: